torsdag 24 september 2009

Psykopaten

Kunde inte sova inatt... vet inte varför,
rullade runt och vred och vände i flera timmar,
tur att man har TV men ja... det visas väl inte allt för mycket direkt närmare sex på morgonen.
Blev nästintill en cirka 4 timmars sömn så inte så pjåkigt ändå.
Längtar till man åker iväg till ICA senare idag och handlar gott till imorgon.
<3
P E N G A R!
Får nog bli lite gott till idag med ;).
Planer för lördag och söndag:
Lördag; vara bakis och slappa en del, evenuellt göra lite matte? Städa!
Söndag; Fika med Hedda... göra lite matte om jag orkar.
____
Jag la mina händer på din hals
Jag kramade hårt
Jag knäckte dina armar, jag knäckte dina ben
Jag krossade din skalle med en sten

Jag tog din blodiga kropp och jag hängde den i ett träd
Alla skulle få se hur vacker du är

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men usch vilken hemsk text XD

//Madde MOe

Michelle sa...

klockren ju XD Klockren låt, fast inte punkversionen.

Marlénes blogg sa...

Huvva vilka hemska ord om händerna som kramade hårt och armar som knäckte dina ben mm...Huvva